O nas

O NAS

Nasza firma powstała w 1992r. jako jednoosobowa działalność osoby fizycznej, od 1997 roku działa jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

Siedziba biura zawsze była związana z Gliwicami. Biuro nasze znajdowało się na ulicy Jagiellońskiej 4, Zwycięstwa 52a, 43, a od 2006 roku na Zwycięstwa 47.

Od początku naszą misją była kompleksowa obsługa mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Dlatego początkowy zakres usług związany z podatkowymi księgami przychodów i rozchodów, ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych, sprawami pracowniczymi ulega nieustannemu polepszaniu.

Przyczyniło się to do podjęliśmy współpracę z małymi jak i większymi, prężnie rozwijającymi się firmami. Liczne kontrole Urzędów Skarbowych, Państwowej Inspekcji Pracy, Narodowego Banku Polskiego zakończone protokołami bez zastrzeżeń przysparzają nam kolejnych klientów. Zdarza się nam również, że jesteśmy polecani przez urzędników.

Doprowadziło to do konieczności zwiększenia zespołu doświadczonych fachowców z zakresu księgowości, podatków, finansów i spraw kadrowych. Równocześnie współpracujemy na stałe z dwoma kancelariami prawnymi oraz informatykiem. W biurze pracuje kilkanaście osób na powierzchni 150m2. Obecnie liczba naszych klientów przekracza 100.

Znakomita lokalizacja w centrum miasta, w pobliżu banków i urzędów, łatwy dojazd oraz bezpłatny parking dla klientów to atuty przemawiające za współpracą z naszą firmą.

SZKOLENIA

W naszej pracy dążymy do ulepszania oferowanych usług aby były one jeszcze bardziej funkcjonalne i przyjazne. Stale poszukujemy nowych pomysłów i zastosowań. Chętnie podejmujemy wezwania, które zmuszają nas do tworzenia nowatorskich rozwiązań. Dlatego Nasza Firma dba o ciągły rozwój swoich pracowników.

Szkolenia odbyte w ostatnim czasie:

  • SK i SKA w nowej rzeczywistości podatkowej,
  • CIT Estoński,
  • Ustalanie właściwego ustawodawstwa i wydawanie zaświadczeń A1,
  • Czas pracy, nieobecności chorobowe, potrącenia z wynagrodzeń, umowy cywilnoprawne,
  • Slim VAT 3
  • Szkolenia z systemu LEX
  • Komunikacja z klientem jako element sukcesu w prowadzeniu biura rachunkowego
  • Ulgi na innowacyjność - IP BOX i B+
  • Zmiany w podatku u źródła w latach 2022 i 2023
  • Informacja o warunkach zatrudnienia po zmianach w 2023 roku
  • Nowe urlopy rodzicielskie i inne zwolnienia od pracy
  • Zamknięcie roku 2022 w CIT
  • Rozliczenie składki zdrowotne
  • Polski Ład 2.0 - ponowny wybór formy opodatkowania na 2022 rok i rozliczenie roczne PIT dla przedsiębiorców
  • Pozyskanie informacji od Klienta, jako klucz do rzetelności biura rachunkowego
  • Badanie trzeźwości pracowników oraz na zawartość narkotyków
  • Ocena ryzyka zawodowego i wypadki przy pracy zdalnej
  • Nowe zasady pracy zdalnej
  • Polski Ład 3.0 - estoński CIT po zmianach

LUDZIE

Nasz doświadczony i niepowtarzalny zespół wysoko wykwalifikowanych ludzi działa od 1992r. Świadczymy usługi dla szerokiej grupy odbiorców. Naszymi klientami są zarówno klienci indywidualni jak i ogólnoeuropejskie korporacje. Jesteśmy grupą ambitnych i kreatywnych ludzi, dlatego niemożliwe zamieniamy w sukces. Poprzez współpracę z odpowiednimi osobami zapewniamy naszym klientom maksymalne bezpieczeństwo świadczonych usługi i poszanowanie tajemnicy klienta.

OFERTA

Nasza oferta obejmuje niezwykle szeroką gamę usług. Posiadamy wieloletnie doświadczenie, dzięki czemu pracę wykonujemy sprawnie, szybko i precyzyjnie. Nasza kompleksowa oferta przygotowana z myślą o klientach indywidualnych jak i dużych przedsiębiorstwach, jest stale poszerzana o nowe propozycje związane z obsługiwanymi przez nas rynkami. Indywidualne podejście do klienta pozwala nam realizować zadania na satysfakcjonującym poziomie.
Skorzystaj z naszej oferty a nie będziesz żałował decyzji.